• سه شنبه ٧ ارديبهشت ١٤٠٠-١٣:٣٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٣٤١
محمد علیخانی در تذکری به شهردار تهران:

قطعی مکرر سامانه شهرداری موجب سرگردانی مردم شده است

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا ضمن انتقاد از قطعی مکرر سامانه های شهرداری در روزهای اخیر خطاب به شهردار تهران گفت: ضرورت دارد به مدیران مرتبط تذکر لازم داده شود تا بجای پیگیری اخراج کارکنان بی دفاع وظایف خود را به درستی انجام دهند تا بیشتر از این باعث ایجاد نارضایتی در میان پرسنل شهرداری و مردم شریف و مظلوم نشوند.

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد علیخانی در دویست و نودمین جلسه شورا و در تذکری گفت: متاسفانه طی یک هفته اخیر به دلیل ضعف مدیریت، سامانه شهرسازی، سامانه ماده صد، اتوماسیون اداری، سامانه آرشیو الکترونیک اسناد، قطعی مکرر داشته و در انجام خدمات شهرداری به مردم اختلال ایجاد و باعث نارضایتی شدید مردم شده است.

وی ادامه داد: بطوریکه مردم در این شرایط کرونایی باید ساعت ها در راهروهای شهرداری یا دفاتر خدمات سرگردان باشند.

علیخانی افزود:  چند روز قبل نیز با وجود اینکه در محل کمیسیون 8 ماده صد برای رسیدگی به پرونده ها حضور یافته بودم طی چند ساعت موفق به ورود به سامانه ماده صد نشدم و کار مردم به تاخیر افتاد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا گفت:  لذا ضرورت دارد به مدیران مرتبط تذکر لازم داده شود تا بجای پیگیری اخراج کارکنان بی دفاع وظایف خود را به درستی انجام دهند تا بیشتر از این باعث ایجاد نارضایتی در میان پرسنل شهرداری و مردم شریف و مظلوم نشوند.

290-12

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: